Dichter bij Leeuwarden

Een nieuwe identiteit voor woordkunstenaars community  ‘DBL’

Merkidentiteit

Website

In samenwerking met

Opdrachtgever

Annemarie Lindeboom
Liselot Jaspers Focks

Project Management

Laura Lubbers

Website development

Jesse Peters

Terug naar de ‘kern’

Tijdens de Merkidentiteit-workshop zijn we terug gegaan naar kern van DBL. Want welk doel heeft Dichter bij Leeuwarden? En wie krijgen er met Dichter bij Leeuwarden te maken? Zo zetten we het publiek en gebruikers op papier en brengen hun behoeftes in kaart. We bepalen de kernwaarden en Tone of Voice die bij het publiek aansluiten.

een ‘doe-het-zelf’ pakket

De merkidentiteit is zo ontwikkeld zodat deze als een doe-het-zelf huisstijl-pakket kan worden opgeleverd waardoor de vormgever van dienst hier zelf mee uit te voeten kan. In dit pakket zijn o.a. logo-varianten, kleuren, lettertypes, patronen en social media templates klaargezet.

Dichter bij Leeuwarden aan het woord

''Met scherpe vragen, een kritische blik en analytisch vermogen hebben we voor twee organisaties een stuk helderder waar we voor staan, en hoe we dat willen uitstralen. De producten die Jochem geleverd heeft, passen daar perfect bij en zijn multi-inzetbaar.''

Door op ‘Alle cookies accepteren’ te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.