De Harmonie

Bedankt voor #150jaar de harmonie

Campagne

In samenwerking met

Opdrachtgever

Coromandel Brombacher, hoofd publiek De Harmonie

campagne, Marketing, website, en tekst

Marketingteam De Harmonie

Videografie

2-Inch

Fotografie

Lucas Kemper Fotografie

Woordkunst

Joost Oomen

Bedankt, dat jij er bent

In 150 jaar tijd hebben veel mensen bijgedragen aan het 150jaar bestaan. Denk aan gemeentes, sponsoren, publiek, medewerkers en artiesten. Vanuit het concept 'Bedankt voor #150jaar De Harmonie' wordt iedereen in het zonnetje gezet en voor het leveren van deze bijdrage bedankt.

De huisstijl in een feestelijk campagnejasje

Bij de start van de conceptintwikkeling zat De Harmonie in transitie van een nieuwe huisstijl (door Lisa Sportel) én nieuwe website (door Buro Klei).

Hier moest ik het met ontwikkelen van de campagnestijl rekening mee houden. Daarom is de campagnestijl is herkenbaar gebleven aan de nieuwe huisstijl van De Harmonie. Met de confettie en te communiceren in met de blauwgroene en paarse kleuren blijft de campagnestijl binnen de huisstijl een stijl op zichzelf.

Door op ‘Alle cookies accepteren’ te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.