Uit in Huis

Uit in huis: Start culturele seizoen ‘23

Merkidentiteit

Campagne

Website

Drukwerk

In samenwerking met

Opdrachtgever

Annemarie Lindeboom, Studio Zeepsop

Projectleiger

Annemarie Lindeboom

Tekst en marketing

Radboud Droog

Social Media

Laura Lubbers

Doorontwikkeling van de bestaande stijl

Uit in Huis wordt één keer paar jaar georganiseerd. De stijl van 2022 heeft de basis gevormd van de 2023 editie. Met het oog op naamsbekendheid en de lange termijn is de stijl iets versimpeld. Deze stijl is vervolgens doorvertaald naar het ontwerp en realisatie van de nieuwe website, een nieuwe social media stijl, online en fysiek promotiemateriaal, de Uit in Huis-krant en de plattegrond.

De grote hoeveelheid aan informatie structureren

Met meer dan 40 activiteiten kan je natuurlijk snel het overzicht kwijt raken. Voor de webpagina met alle activiteiten is een filtersysteem gebouwd zodat de bezoeker makkelijk de activiteiten kan vinden. En als er informatie van een activiteit wordt gewijzigd wordt dan overal op de website met één klik gedaan. Super handig.

Door op ‘Alle cookies accepteren’ te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.